donderdag 8 december 2016

Skillis CED-Groep

Afbeeldingsresultaat voor cedgroepDe CED-Groep ontwikkelt op dit moment Skillis, een aanpak waardoor leerlingen zich ontwikkelen tot zelfverantwoordelijke personen die over vaardigheden beschikken om mee te kunnen bewegen in de veranderende samenleving.

Herkent u dit als leerkracht:
- Ik wil iets met 21e eeuwse vaardigheden, maar hoe pak ik dit aan?
- Wat betekent het Eindadvies Platform Onderwijs2032 voor mijn dagelijkse lespraktijk?
- Hoe zorg ik ervoor dat mijn leerlingen klaar zijn voor de toekomst en beroepen van de toekomst?
- Hoe geef ik het beste invulling aan mijn veranderende rol als leerkracht?
- Ben ik zelf een goed rolmodel voor onze leerlingen?
- Hoe kan ik het beste werken (als school) aan de persoonsvorming van mijn leerlingen en het werken met leerlingprofielen?
Lees meer
Lees artikel '
Toekomstbestendig onderwijs in de klas', PO Management, november 2016
Het boek Leren met toekomst is opgenomen in kenniscentrum: Onderwijzen 17210-JOOS  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten